Доставка, Замяна и Връщане

Доставки

 

Приоритет за DIZI.BG е да направим вашето пазаруване възможно най-лесно, ефикасно и удовлетворяващо.

DIZI.BG изпълнява доставки до цяла България, като обикновено получавате своята пратка на следващият ден или в рамките на няколко работни дни, в зависимост от населеното място. Всички пратки в рамките на страната се извършват от куриерска фирма Еконт с опция Преглед и Тест, което ви позволява да пробвате на място избраните от вас артикули. Доставката се извършва до точен адрес или до офис на Еконт във вашето населено място. Цената на доставката започва от 4.40 лв. Над тази сума се начисляват допълнителни услуги като такса наложен платеж. DIZI.BG предлага безплатна доставка при поръчки над 350лв.

Поръчки, направени до 16:00 часа, се обработват и изпращат на същият ден и пристигат при Вас на следващият ден. Всички поръчки направени в събота и неделя, се обработват и изпращат в понеделник и се доставят във вторник. Отбелязваме,че е възможно забавяне на доставката в случай на променено работно време и/или празнични дни. За актуална информация и дни за доставка, моля посетете сайта на Еконт. Dizi.bg не носи отговорност за забавяне на пратките поради причини, извън нашият контрол.

 

Разплащания

 

DIZI.BG ви предлага няколко варианта за разплащане, които включват наложен платеж (заплащане при получаване на пратката), разплащане с кредитна или дебитна карта и по банков път.

 

Замяна и връщане

 

Ако поръчаният от вас артикул не отговаря на вашите очаквания, dizi.bg Ви предоставя възможността да върнете или замените продукта с друг размер или с друг артикул в рамките на 14 дни от получаването му. Връщането става по куриер, като разходите по пратката се поемат от клиента.Важно!За да върнете или замените артикул, всички от посочените по-долу условия трябва да бъдат изпълнени.

 

Условия за връщане и замяна:

  1. Уведомете dizi.bg за желанието си да върнете даден артикул като позвъните на 0895 55 66 70 или на имейл info@dizi.bg.  Нашият екип ще Ви даде подробни инструкции как да върнете желаният от вас продукт.
  2. Попълнете формулярът за връщане и замяна тук.
  3. Артикулът трябва да бъде върнат в търговски вид и в същото състояние, в което е получен - да не е носен, да бъде в оригиналната си опаковка, да са налични всички етикети, да не е пран, да не е подлежал на каквато и да е обработка и да бъде без миризми. Запазваме си правото да върнем и откажем замяна, ако е нарушен търговския вид на продуктите, които желаете да върнете.
  4. Оригиналният Касовият бон от ЕКОНТ - Товарителницата „Пощенски Паричен Превод“ и всички придружаващи артикулът документи трябва да бъдат приложени към пратката при замяна или връщане.

 

Ние от DIZI.BG запазваме правото си да не приемаме продукти, които не отговарят на описаните по-горе условия.Моля следвайте внимателно стъпките от 1 до 4, за да върнете или замените желаният артикул успешно.

При замяна на продукт за друг размер или друг артикул, моля изпратете продукта като следвате внимателно стъпките по-горе. Разходите за връщане на продукта са за сметка на клиента. В моментът, в който получим артикулът и се убедим, че е в състоянието описано в условията ни по-горе, нашият екип ще ви изпрати желаният нов артикул

При връщане на закупен продукт, dizi.bg ще възстанови сумата по Банков път в срок от 10 дни след получаване на артикулът. Сумата ще бъде възвърната след като се уверим, че състоянието на върнатият продукт отговаря на условията, описани по-горе и Касовият бон – Товарителница „Пощенски Паричен Превод“  е приложен към пратката.

Моля внимавайте за правилното изписване на вашият телефонен номер и ймеил за кореспонденция.